Deel jouw ervaring

Klachten & suggesties

Wij doen ons best om je de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt een klacht hebben over beslissingen over je behandeling. Of je vindt dat je behandelaar de gemaakte afspraken over je behandeling niet goed nakomt. Misschien ben je van mening dat een medewerker van de instelling onzorgvuldig met je is omgegaan, of met je medische gegevens. Of je voelt je bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag van jou!

In onze folder klachtenregeling lees je welke stappen je kunt nemen wanneer je niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

Let op: Onze bereikbaarheid voor klachten is gewijzigd. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur.
De klachtenfunctionaris facturatie is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, van 13.00 tot 15.00 uur op T 020 590 57 29 of via klachtenfacturatie@arkin.nl

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

Je kunt ook het volledige klachtenbeleid downloaden.

ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2020 Jellinek - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin