Crisisopname
Indien uw patiënt reeds bij Jellinek in behandeling is, kunt u in geval van crisis binnen kantooruren altijd contact opnemen met de desbetreffende afdeling voor overleg via het centrale nummer: 088 – 505 1220.
Verwijzers in Amsterdam
Voor de actuele contactgegevens van de hulpverleners in Amsterdam Amstelland, zie onze crisisknop.
Verwijzers in de regio Gooi & Vechtreek
Binnen kantooruren
Heeft uw patiënt binnen kantoortijden een crisis, dan kunt u contact opnemen met Jellinek Gooi & Vechtstreek: 035 – 622 2911. Het outreachende team van Jellinek Gooi & Vechtstreek kan indien nodig een huisbezoek aan de patiënt brengen en beoordelen of een crisisopname noodzakelijk is.
Buiten kantooruren
Heeft uw patiënt buiten kantooruren een crisis, dan kunt u contact opnemen met de crisisdienst van GGZ Centraal: 035 – 655 7555.
Verwijzers in Utrecht / Amersfoort en omgeving
Binnen kantooruren
Van 09.00-17.00 uur kunt u een crisis op verschillende manieren aanmelden bij Jellinek:
- cliënt al in behandeling; centrale nummer, wordt doorverbonden naar behandelafdeling/team: 088 – 505 1220
- cliënt (nog) niet in behandeling stad Utrecht = VIT: 088 – 161 7590
- cliënt (nog) niet in behandeling stad Amersfoort = VIT: 088 – 161 7605
Wij kunnen helaas buiten de stad Utrecht en Amersfoort geen outreachende crisiszorg bieden. Cliënten in crisis worden via reguliere route aangemeld.
Buiten kantooruren
Van 17.00-09.00 uur neemt u contact op met de crisisdienst van de betreffende regio die de crisismeldingen buiten kantooruren beoordeelt.
- Crisisdienst Utrecht: 030 – 230 8850
- Crisisdienst Zeist: 030 – 696 5100
- Crisisdienst Amersfoort via RIAGG: 033 – 460 3500
- Amersfoort GGZ Centraal: 033 – 850 8300
Versie: juli 2017