Indien uw patiënt reeds bij Jellinek in behandeling is, kunt u in geval van crisis binnen kantooruren altijd contact opnemen met de desbetreffende afdeling voor overleg via het centrale nummer: 088 – 505 1220.
Binnen kantoortijden
Heeft uw patiënt binnen kantoortijden een crisis, dan kunt u contact opnemen met het Acuut Behandelteam:
Indien er noodzaak is voor een acute detox-opname in verband met een medische verslavingscrisis, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Triage en Zorgtoewijzing: 020 – 590 11 34
Buiten kantooruren
Heeft uw patiënt buiten kantooruren een crisis, dan kunt u contact opnemen met de Spoedeisende Psychiatrie Amsterdam: 020 – 523 5433.
Binnen kantooruren
Heeft uw patiënt binnen kantoortijden een crisis, dan kunt u contact opnemen met Jellinek Gooi & Vechtstreek: 035 – 622 2911. Het outreachende team van Jellinek Gooi & Vechtstreek kan indien nodig een huisbezoek aan de patiënt brengen en beoordelen of een crisisopname noodzakelijk is.
Buiten kantooruren
Heeft uw patiënt buiten kantooruren een crisis, dan kunt u contact opnemen met de crisisdienst van GGZ Centraal: 035 – 655 7555.
Binnen kantooruren
Van 09.00-17.00 uur kunt u een crisis op verschillende manieren aanmelden bij Jellinek:
Wij kunnen helaas buiten de stad Utrecht en Amersfoort geen outreachende crisiszorg bieden. Cliënten in crisis worden via reguliere route aangemeld.
Buiten kantooruren
Van 17.00-09.00 uur neemt u contact op met de crisisdienst van de betreffende regio die de crisismeldingen buiten kantooruren beoordeelt.
Versie: juli 2017