Locaties & contact
Aanmelden bij Jellinek?
Aanmelden voor een behandeling bij Jellinek? Kijk bij “aanmelden”.
Locaties: waar zit Jellinek?
Jellinek biedt preventie tot aan topklinische behandeling en outreachende zorg vanuit diverse locaties in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Amstelveen en Hilversum.
Daarnaast beschikt Jellinek over het Centrum Bijzondere Tandheelkunde waar je – na verwijzing – behandeld kunt worden. Links in het menu kun je een keuze maken voor locatie informatie.
Hoofdvestiging Amsterdam
Jacob Obrechtstraat 92
1071 KR Amsterdam
Hoofdvestiging Utrecht
Arthur van Schendelstraat 800
3511 ML Utrecht
Afspraak wijzigen
Wil je een afspraak wijzigen? Neem dan contact op met je behandelaar.
Klachten & suggesties
Voor klachten over onze dienstverlening kun je de klachtenprocedure lezen. Heb je een suggestie dan kun je dit via contact@jellinek.nl melden.
Overige vragen
Kijk eerst eens bij onze informatie pagina’s of de veelgestelde vragen over behandeling, drugstestservice of voor ouders. Mogelijk vind je daar al het antwoord op je vraag. Zit je vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact op met het Jellinek Advieslijn; 088-505 1220. Je kan elke dag bellen van 8.30 uur tot 17.00 uur. Je naam en telefoonnummer worden dan genoteerd. Tussen 13.00 uur en 17.00 uur belt een van onze medewerkers je terug.
Stel je je vraag liever per mail, gebruik dan het onderstaande formulier. Het formulier is niet bedoeld voor het afzeggen of wijzigen van een afspraak. Ben je cliënt en wil je een afspraak wijzigen of afzeggen, neem dan contact op met je behandelaar.
Pers- en mediacontact
Journalisten kunnen hun vragen mailen naar pers@arkin.nl of bellen met 06 422 478 74 (Floor van Bakkum, Manager Preventie) of met 020 590 5002 (woordvoering Arkin). Andere vragen voor de afdeling Marketing & Communicatie kun je mailen naar info@arkin.nl.