array ( )

Over Jellinek

Kwaliteit van zorg

Kwaliteit van zorg verbeteren bij Jellinek

Clienten van Jellinek zijn tevreden over de behandelingen. Iedere client die de behandeling afsluit, vragen we naar een rapportcijfer. Zij geven ons bijna altijd een ruime 7 of 8.

CQ-I

Daarnaast doet Jellinek iedere twee jaar mee aan een landelijk onderzoek, de CQ-I, waarbij de ervaringen van cliënten in de GGZ en verslavingszorg in Nederland worden vergeleken. Jellinek scoorde goed in 2011: vooral de bereikbaarheid van de locaties en de bereikbaarheid van de hulpverleners werd bovengemiddeld beoordeeld.

HKZ-certificering

Jellinek maakt onderdeel uit van Arkin. Arkin is een HKZ-gecertificeerde instelling. Met het behalen van het HKZ-keurmerk maakt Arkin zichtbaar dat het kwaliteitsmanagementsysteem voldoet aan eisen die vanuit de sector zelf, door financiers, patiënten/consumenten en de overheid worden gesteld.

HKZ staat voor Stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector. HKZ-certificering is een manier om zichtbaar te maken dat een organisatie intern de zaken goed op orde heeft, dat de cliënt altijd centraal staat en dat de organisatie voortdurend en systematisch werkt aan verbetering van het aanbod. Bovendien voldoet het kwaliteitssysteem aan de internationale ISO-9001 normen.

Jellinek is trots op de hoge kwaliteit van zorg die geleverd wordt, iedere dag weer, door toegewijde professionals en blijft onderzoeken hoe deze kwaliteit gewaarborgd én verbeterd kan worden.

Sitemap

Jellinek Advieslijn

Informatie en advies over alcohol- en drugsgebruik
088 – 505 1220
ma t/m vr 09.00 tot 17.00 uur

Chat Alcohol & drugs
ma t/m vr 13.00 tot 17.00 uur