Bedankt

Wat goed dat je de stap neemt hulp te zoeken! Je staat er niet alleen voor. Jellinek zal haar uiterste best doen om je zo goed mogelijk te begeleiden in het behandelproces.

Wat gebeurt er nadat ik dit formulier heb ingevuld?

Jellinek belt 
Zodra we je aanmelding binnen hebben, nemen wij telefonisch contact met je op. In dat gesprek gaan we twee dingen na: of je al een verwijsbrief hebt en wat jouw specifieke probleem is.

  • Ik heb een verwijsbrief
    Heb je al een verwijsbrief geregeld en heb je die naar ons gemaild (aanmelden@arkin.nl)? Dan kunnen we je bellen om direct een intakeafspraak voor je in te plannen.
  • Nog geen verwijsbrief
    Heb je nog geen verwijsbrief geregeld? Ga dan langs bij je huisarts om te vragen om een verwijsbrief. Om een behandeling daadwerkelijk te starten, heeft Jellinek een verwijzing van jouw huisarts nodig. Dan vergoedt jouw zorgverzekeraar de behandeling. Jellinek neemt wél alvast telefonisch contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen en waar we je mee kunnen helpen.

Intakegesprek
Het eerste behandelgesprek, noemen we het intakegesprek. Een van onze behandelaars bespreekt samen met jou welke behandeling geschikt is en legt dit vast in een behandelplan. Aan het einde van de intake maakt de behandelaar direct een afspraak voor de vervolgbehandeling.

Goed om te weten
Naast onze reguliere behandelingen bieden we iedereen online, gratis en anonieme hulpverlening aan via Jellinek Online Zelfhulp zodat we je zo goed mogelijk kunnen ondersteunen. Heb je toch nog inhoudelijke vragen, neem gerust telefonisch contact met ons op.

Heb je nog vragen, neem gerust telefonisch contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
Team Jellinek van Centrale Aanmelding Arkin
T 088 505 12 02
E aanmelden@arkin.nl