hallo allemaal, ik wil hier int kort mijn verhaaltje doen, hopelijk kunnen jullie mij een beetje verder helpen.
Mijn mama drinkt nu ongerveer 10 jaar. 5 jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden, toen was ik 18. Sint die tijd gaat het alleen maar bergaf met het haar. Ze woont alleen, ik en mijn 2 andere jongere zussen wonen bij onze pa omdat het niet anders ging. Er zijn momenten dat het zeer goed met haar gaat, en dan opeens, zonder echte reden, begint het spelletje weer en grijpt ze naar de fles. Ik ben ten einde raad, weet niet wat ik nog kan doen. ze is al enkele malen opgenomen geweest, ook voor langere tijd, niemand weet wat ik nog kan doen. iK ben het zooo zooo moe, altijd voor haar klaarstaan, altijd weer de drank weggooien, altijd weer die verwijten naar men hoofdkrijgen. Ik ben de enige die nog naar haar omkijkt, de rest van de familie heeft haar laten vallen, dus de last op mijn schouders is zeer groot. ik kan dit niet lang meer aan, er moet iets gebeuren, ook voor haar, want volgens haar hoeft het allemaal niet meer.
Kan iemand mij verder helpen?